לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ארץ יצורי הפרא.



Avatarכינוי:  יצור פרא

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2019


 

 

 

 

 

ילדה קטנה של החלונות הגבוהים מתנגן בראש האוזניים.

אני חולה על לקום באמצע הלילה מסיוט/חלום על אוכל,ואז לקום לשתות מים ולהרשות לעצמי להרגע עם תה קמומיל וגוינט.

אכלתי במשך היום מסודר ובריא אבל מחשבות טורדניות על אוכל  לא מרפות ממני.

גם הורדתי בעישון הוויד,כי נהייתי פרנואידית קצת עם מחשבות שווא שכולם ברחוב והאוטובוסים מנסים לפגוע בי

אין לי ספק שיש כאלה,אבל לא הגיוני שכולם מדברים ומסתכלים רק עליי כל הזמן..היה לי את זה בגיל 16,והפרוזק עזר בזמנו

מחר חוזרת לעבודה שלי בהייטק,חוזרת לשגרה. 

השתנתי  ככ הרבה מגיל 16,ואני שמחה,הפרספקטיבה שלי לגבי החיים והמציאות נהייתה הרבה יותר טובה.

למרות שאני מתגעגעת לאינטליגנציה שהייתה לי אז,הייתי טובה בללמוד לבד,מתמטיקה ואפילו פיזיקה.ועכשיו אני רק צריכה להתמקד בלינוקס הזה,אבל הספורט שומר אותי שפויה ולא מוצאת מספיק זמן.

מחר אנסה .גם אנסה להיות סחית יום שלם לפחות.

ואז אולי  כל הזיכרון לטווח הקצר שאיבדתי יחזור  אליי בבת אחת..

אני ככ אוהבת לשכוח

נכתב על ידי יצור פרא , 22/8/2019 02:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליצור פרא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יצור פרא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)